فضای مدارس پاکدشت از مهر و عاطفه عطر آگین شد

پاکدشت( پانا)- با حضور مسئولان شهرستان پاکدشت مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه ائمه اطهار(ع) برگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۹۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فضای مدارس پاکدشت از مهر و عاطفه عطر آگین شد

با حضور حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه ، هادی تمهیدی فرماندار، محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش، ر ضا عبدالهی کمیته امداد، محمد اسدی رئیس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان جشن عاطفه ها دردبیرستان دخترانه ائمه اطهار (ع) منطقه برگزار شد.
سیلسپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این مراسم اظهار کرد: جشن عاطفه ها حس انسان دوستی دانش آموزان را تقویت میکند و برگزاری چنین جشن هایی دانش آموزان را به کار خیر و خیرخواهی تشویق کرده و عاطفه ها را پرورش میدهد. جشن عاطفه ها در تقویت فرهنگ نوع دوستی ، عطوفت، همدلی و حمایت از نیازمندان و مستضعفان موثر است.
وی در ادامه افزود:کمک به همنوعان بویژه نیازمندان یک حرکت اسلامی و مقدس است و در فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی در جامعه می تواند تاثیرگذار باشد.جشن عاطفه ها فرصتی برای مهرورزی می باشد.
هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت نیز در حاشیه این مراسم ضمن بیان اهمیت برگزاری جشن عاطفه ها اظهار کرد: جشن عاطفه ها یک رسم پسندیده و حسنه است که سالها در میان ایرانیان مرسوم بوده و پیشینه نیکوکاری، نودوستی و کمک به نیازمندان و دستگیری و کمک به همنوع از دیرباز بوده است.
وی در ادامه افزود: مهرماه و آغاز سال تحصیلی بهانه‌ای برای درخشش این محبت است تا همه کمک های خود را به خانواده‌های نیازمند اهدا کنند؛ جشن عاطفه‌ها فرصتی مناسب برای تهیه اغلام مورد نیاز دانش آموزان کم بضاعت برای برقراری عدالت و ایجاد حرکت نو دوستی برای توانمندی این دانش آموزان در هر مدرسه است.
تمهیدی در ادامه بیان کرد: جشن عاطفه‌ها این فرصت را برای همه چه مسؤول چه خیرین و مردم به وجود می‌آورد تا از این همدلی و نودوستی بهره مند شوند.
وی افزود: نقش فرمانداری نقش هماهنگ کننده میان دستگاه‌ها، خیرین برای حرکت دریک مسیر واحد است، تا دراین مسیر خداپسندانه کمک‌هایشان را برای ایجاد رشد و همدلی و رفع نیاز جامعه حرکت دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار