آخر هفته خنک و بارانی در شمال کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرد که دمای هوا در برخی مناطق کشور از روز جمعه تا یکشنبه بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خنک‌تر می‌شود و در برخی مناطق کشور شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۵۹۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آخر هفته خنک و بارانی در شمال کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی دو روز آخر هفته در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا روز جمعه افزایش ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط کرمان، یزد، جنوب اصفهان و شمال هرمزگان رخ خواهد داد.

وی افزود: روز جمعه بارش قابل ملاحظه باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال وقوع تگرگ در استانهای واقع در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، اردبیل و گلستان رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: از روز جمعه کاهش محسوس دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه در سواحل شمالی، شمال غرب و استانهای واقع در دامنه‌های جنوبی البرز به تدریج تا روز یکشنبه رخ خواهد داد و این کاهش دما در نواحی مرکزی کشور نیز به میزان کمتر محسوس خواهد بود. همچنین از جمعه تا یکشنبه در ارتفاعات البرز بارش برف دور از انتظار نیست و دریای خزر از بعدازظهر جمعه مواج خواهد بود.

منطقه بارش از بعدازظهر جمعه در شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان خواهد بود و افت قابل توجه دما به تدریج به سمت شمال شرق کشور گسترش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار