رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان خبر داد:

آغاز فرآیند مدیریت دانش در دوره جدید آموزش المپیادهای علمی

تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان در مراسم تقدیر از همکاران، هدف از برگزاری المپیاد را که گسترش دانش است، ضروری دانست و بر استفاده از مشاور برای دوره‌های بعد تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۵۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرآیند مدیریت دانش در دوره جدید آموزش المپیادهای علمی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه دانش پژوهان جوان، فاطمه مهاجرانی، در جلسه تقدیر از همکاران و عوامل اجرایی دوره آموزش تابستانی المپیادهای علمی، گفت: این دوره در مدت 7 هفته آموزشی به طول انجامید.

او افزود: پذیرفته‌شدگان دوره‌های المپیاد علمی امسال در مجموع 368 نفر بودند که از این تعداد 41 نفر المپیاد ادبی، 71 نفر المپیاد ریاضی، 41 نفر المپیاد زیست شناسی، 47 نفر المپیاد شیمی، 46 نفر المپیاد فیزیک، 47 نفر المپیاد کامپیوتر و 45 نفر المپیاد نجوم و اختر فیزیک بودند .

او افزود: المپیاد سلول‌های بنیادین نیز که از آغاز آن 3 سال می‌گذرد، تعداد 30 نفر شرکت داشتند.

مهاجرانی در ادامه با بیان اینکه 157 نفر از پذیرفته شدگان از شهرستان‌ها و 211 نفر دیگر از تهران هستند، گفت: از این تعداد، 80 نفر آنها از دختران و 288 نفر از پسران هستند.

او همچنین تعداد استفاده کنندگان از سرویس خوابگاهی را،157 نفر عنوان کرد که از این تعداد 38 نفر آنها از دختران و 119 نفر دیگر از پسران بودند.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در خصوص ویژگی‌های این دوره افزود: بهره مندی از کلاس‌های آموزشی استاندارد با تجهیزات ویژه، برگزاری اردوهای علمی - تفریحی، نظارت‌هایی که بر فرآیند آزمون‌ها صورت گرفت، رسیدگی ویژه به اعتراضات و کاهش هزینه ها از جمله این موارد است.

او در پایان ضمن تاکید بر اینکه هدف از برگزاری المپیاد، گسترش دانش است، استفاده از مشاور برای دوره‌های بعد را ضروری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار