مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

هرگز نباید بگذاریم استعداد دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی هدر برود

گرگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در مراسم استانی جشن عاطفه ها گفت: هرگز نباید بگذاریم استعداد دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی هدر برود.

کد مطلب: ۸۵۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
هرگز نباید بگذاریم استعداد دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی هدر برود

مراسم متمرکز استانی جشن عاطفه‌ها با عنوان «لبخند مهر بسته به مهر شما» با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی در دبیرستان زمزم شهرستان گرگان برگزار شد.

گوهری راد در این مراسم که با مشارکت کمیته امداد منطقه 2 شهرستان گرگان، آموزش و پرورش گلستان و نیز سازمان دانش آموزی بر پا شده بود، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا از همه خانواده های خیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که هر بار و در هر جایی از این سرزمین، اتفاق و حادثه ای ناگوار برای هموطنان ما افتاده است، همه دست در دست هم گذاشته و به کمک یکدیگر شتافته ایم و نمونه بارز این عمل صالح و پسندیده را می توان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مشاهده کرد.

گوهری راد افزود: یکی از سیاست‌های مهم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آموزش اصول همدردی، مهربانی، یاری رسانی و نیز کمک به یکدیگر می باشد که در این راستا سالیان سال است بخش های مختلف از جمله کمیته امداد به دانش آموزان کمک کرده و به آنها این اصول را عملا تعلیم داده اند.

گوهری راد با اشاره به تعداد دانش آموزان ترک تحصیل کرده در گلستان گفت: یکی از مشکلات مهمی که باعث ترک تحصیل کردن دانش‌آموزان شده است، مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده هاست و ما اطلاع داریم که در بعضی از خانواده‌ها دانش‌آموزان مجبورند سرکار بروند تا بتوانند مخارج خانواده خود را تامین نمایند.

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: همه ما در برابر کودکان و دانش آموزان این مرز و بوم به خصوص دانش آموزان بی بضاعت مسئولیت داریم و این وظیفه انسانی و اسلامی ما است که هرگز نگذاریم استعداد دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی و معیشتی هدر رفته و هرگز شکوفا نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار