فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان گلستانی

گرگان (پانا) - اجتماع 20 هزار نفری مرحله دوم اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله (ص) دو با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در روز پنج‌شنبه 12 مهرماه جاری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان گلستانی

اجتماع اقتدار عاشورایی با رمز مبارک «حسین‌ابن علی علیه‌السلام» با حضور سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) از ساعت 8:30 در استادیوم آزادی مرکز استان گلستان برگزار شد.

در این اجتماع منتخبین گردان‌های امام علی علیه‌السلام، امام حسین علیه‌السلام، بیت‌المقدس، کوثر و گروه‌های جهادی حضور دارند و هماهنگی‌های لازم برای اعزام این عزیزان از 14 شهرستان در سطح استان انجام شده است.

مرحله دوم رزمایش به صورت سراسری است که در 31 استان همزمان با تهران برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان روز گذشته در نشست با رسانه‌های استان هدف از برگزاری رزمایش عاشوراییان حضرت محمد رسول الله را انسجام جبهه انقلاب اسلامی و حفظ انسجام ملت بزرگ و نجیب ایران دانست و ابراز کرد: ۲۰ هزار بسیجی نماینده و سفیر این مردم هستند و در قامت نخبگان جامعه در این مرحله از رزمایش حضور پیدا می‌کنند.

حسین معروفی اظهار کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه جاری در مرکز استان با حضور ۲۰ هزار نفر از ساعت 8:30 الی ۱۱ در استادیوم آزادی مرکز استان با رمز مبارک حسین ابن علی علیه السلام و با سخنرانی سردار علی فضلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پای کار بودن استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی گفت: انسجام و اقتدار در این مرحله از رزمایش به زیبایی به منصه ظهور و بروز خواهد رسید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه انسجام بسیجیان دارای دو پیام است، ابراز کرد: یک پیام آن به جبهه خودی و پیام دیگری به دشمن است پیام این انسجام به جبهه خودی در هوشیاری، بصیرت و آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و مردم است ما در این صحنه انسجام و امید به جامعه را با هوشیاری و بصیرت با رویکرد زمان شناسی نمایش خواهیم داد.

معروفی با تاکید بر اینکه اکنون زمان دعوا نیست، گفت: الان زمان انسجام است برای اینکه بحث انقلاب اسلامی در میان است گرایش ما در سپاه انقلابی بودن است معاندان در چارچوب انقلاب اسلامی حرکت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: پیام دوم انسجام ملت ایران برای جبهه دشمن و استکبار و کفر این است که آنها بدانند ۴۰ سال ملت ایران پای ارزش‌ها و این انقلاب ایستاده است، ملت ایران اگر باور داشته باشد که دشمن منافع او را در خطر قرار می‌دهد از هر حزب و گروهی در یک صحنه قرار می گیرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز کرد: ما بدترین شرایط را در دفاع مقدس طی کردیم و عزت بزرگ انقلاب اسلامی را به وجود آوردیم الان دشمن با این انسجام پی به هوشمندی این انقلاب برده است ما روزها روزه می‌گیریم اما از دین و آبرو و ناموس‌مان دفاع می‌کنیم، فدا شدن برای ملت عین سعادت است.

معروفی تاکید کرد: هر چه انقلاب اسلامی به جلوتر پیش می‌رود، ملت ایران از آرمان‌ها، ارزش‌ها و انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارد ما هم به مقدسات‌مان و هم ملی بودن و ایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم، دشمنان ما قطعاً ابلهانه و احمقانه کار نمی کنند اگر روزی حماقت کنند خواهند چه خسارتی را در تاریخ خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: حرکت بزدلانه دشمن در اهواز بعد از چند روز با گوشمالی آنها توسط سپاه مواجه شد ما در برابر دشمن هیچگاه کوتاه نمی‌آییم، امنیت و آبروی ملت ایران خط قرمز ماست و در این راستا با هیچ کسی شوخی نداریم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه اجتماع بسیجیان عاشورایی تولید عزت و اقتدار ملت ایران است، گفت: هر چه انسجام قوی‌تر باشد اقتدار ایرانیان را به نمایش خواهد گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار