استاندار آذربایجان غربی:

کمک به حل مشکلات واحد های تولیدی آذربایجان غربی با حضور مدیران عامل بانک های کشور

ارومیه(پانا)- استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلات واحد های تولیدی استان با حضوروکمک مدیران عامل بانک های کشورحل خواهدشد.

کد مطلب: ۸۵۹۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کمک به حل مشکلات واحد های تولیدی آذربایجان غربی با حضور مدیران عامل بانک های کشور

استاندار آذربایجان غربی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان که با حضور حسین مهری مدیر عامل و رییس هیات مدیره و تعدادی از اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد ، با قدردانی از حضور مدیر عامل بانک صنعت و معدن در استان گفت: به دعوت استان، مدیران عامل بانک های کشور در آذربایجان غربی حضور می یابند و در جلسات مختلف مسائل و مشکلات واحد های تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفته و بسیاری از این مشکلات برطرف می شود.

حسین مهری مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از دعوت استاندار محترم و حضور در استان آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد بانک صنعت و معدن بتواند با حل مسائل و مشکلات واحد های تولیدی ، رونق اقتصادی را به این واحدها برگرداند.

در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز با قدردانی از حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن در استان ، خواستار سرمایه گذاری و مشارکت بانک صنعت و معدن در روند بازسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل استان ، احداث آزاد راه و قطار ارومیه تبریز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار