دانش‌آموزان اصفهانی مشق نوع‌دوستی نوشتند

اصفهان (پانا) - همزمان با سراسر کشور ، بیش از ۷۰۰ هزار دانش آموز از سراسر استان اصفهان در جشن عاطفه‌ها نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان را تمرین کردند.

کد مطلب: ۸۵۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان اصفهانی مشق نوع‌دوستی نوشتند

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در مراسم نمادین مهر عاطفه ها که در دبیرستان هفتم محرم ناحیه 5 برگزار شد گفت:در جشن عاطفه‌ها که هرسال با همکاری پیشتازان سازمان دانش آموزی در مدارس سراسر کشور برگزار می شود صرفا جمع آوری کمک های نقدی مدنظر نیست بلکه هدف اصلی اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و ترویج سنت حسنه اسلامی انفاق در بین دانش آموزان و سطح جامعه است.

عباس زهیری با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ هزار دانش آموز از سراسر استان در برگزاری این مراسم مشارکت دارند، ادامه داد: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی برای ترویج کار خیر در مدارس می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین علاوه بر دانش آموزان کادر مدارس از جمله مجموعه مدیریت و معلمین گرامی نیز در برگزاری جشن عاطفه‌ها مشارکت فعال دارند.

گفتنی است هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی به رسم نیکوکاری و نوع دوستی، جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در کلیه مدارس استان اصفهان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار