"لبخند مهر بسته به مهر شماست "

زاوه (پانا)- زنک مهر عاطفه ها همزمان در سراسر کشور با شعار لبخند مهر بسته به مهر شماست در مدارس زاوه به صدا در آمد .

کد مطلب: ۸۵۹۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
"لبخند مهر بسته به مهر شماست "

مراسم مهر عاطفه ها در آموزشگاه الزهرا کاریزک با حضور بخشدار مرکزی ، ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره)،جمعی از مسئولین شهرستان ،دهیار و اعضای شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش ، با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند برگزار شد.

صفرنژاد بخشدار مرکزی شهرستان جشن عاطفه ها را مناسب ترین زمان برای انجام کارهای خداپسندانه عنوان کرد و افزود: برگزاری این آئین برگرفته از فرهنگ غنی ایرانیان ، که همانا نشان دهنده حس هم دوستی و هم نوعی در بین ماست .

عبدی ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تقدیراز همکاری آموزش و پرورش با کمیته امداد در ادامه هدف از برگزاری جشن عاطفه ها را نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین نسل جوان و کمک به همنوع و پی بردن به عواقب این امر خداپسندانه دانست و به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده دراین خصوص پرداخت .

عابدی مدیر آموزش و پرورش نیز در حاشیه این مراسم جشن عاطفه ها را تقویت حس انسان دوستی در بین دانش آموزان دانست و گفت : از اهداف برگزاری آئین مهر عاطفه ها آموزش عملی تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی به دانش آموزان و تشویق آنان به کارهای خیر و خیرخواهیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار