مدیرکل کمیته امداد خوزستان در گفتگو با پانا:

۳۱ هزار دانش‌آموز و هشت هزار دانشجو از خدمات حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند

کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود

اهواز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد گفت:۳۱ هزار دانش‌آموز و هشت هزار دانشجو از خدمات حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند.

کد مطلب: ۸۵۹۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۱ هزار دانش‌آموز و هشت هزار دانشجو از خدمات حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند

مرتضی موصلی در حاشیه برپایی آیین مهر عاطفه در گفتگو با پانا اظهار کرد : هم‌زمان با سراسر کشور زنگ جشن عاطفه‌ها در هشت هزار مدرسه استان به صدا درآمده است و دانش آموزان نیازمند در این شرایط اقتصادی چشم‌به‌راه سخاوت دوستان خود هستند.
موصلی ادامه داد:قرار بود مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در چهار هزار مدرسه برگزار شود که با همکاری آموزش‌وپرورش و درخواست مدیران مدارس در هشت هزار مدرسه استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:با همکاری آموزش‌وپرورش ۴۰۰ هزار پاکت برای دریافت کمک‌های نقدی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت تا آن‌ها در حد توان کمک‌های نقدی خود را در اختیار مدرسه قرار دهند.
موصلی بابیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود، گفت:مردم خیر می‌توانند با شماره‌گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دانش آموزان محروم اهدا کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به کمک پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مردم خیر استان خوزستان در جشن عاطفه‌های سال گذشته، افزود: در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال نیز مردم نوع‌دوست استان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان محروم و بی‌بضاعت کمک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار