همزمان با سراسر کشور؛

فردا رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر (پانا)_ فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله ( ص) با حضور ۲۰ هزار نفر از بسیجیان ۱۲ مهر ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۹۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فردا  رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق ( ع ) بوشهر در جمع اصحاب رسانه بیان داشت : مردم استان بوشهر درقرن‌های اخیر در دفاع از آب و خاک و تمامیت ارضی کشور حماسه آفرینی کرده اند .

وی افزود : مردم اقشار مختلف استان بوشهر پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور به جبهه‌های جنگ رفتند و دلاوری ، ایثارگری ، ولایت‌مداری و سلحشوری در ابعاد مختلف برای دفاع از این انقلاب حضور یافتند و از ایران اسلامی دفاع کردند .

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت : در پاسخ به دسیسه‌های دشمنان برای تهدید و تحریم کشورباید همواره آماده بود . برای مقابله با این دسیسه‌ ها حفظ آمادگی از اهمیت بسیاری برخوردار است و برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی تصریح نمود : مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) با حضور ۲۰ هزار نفر از بسیجیان استان بوشهر در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه برگزار می شود . البته مرحله نخست این رزمایش در ۱۸ شهریورماه در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد، برنامه‌های مختلفی اجرا گردید . و مرحله دوم این رزمایش با اردوکشی به مرکز استان و استقرار نیروها در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود.

سردار رزمجو گفت : در این رزمایش اقشار مختلف مردم حضور دارند و گردان‌های سازمان‌یافته به اجرای برنامه می‌پردازند و در این مراسم سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی خواهد کرد .

رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تاکید نمود : یک سوم از مردم استان بوشهر در قالب گروه‌های مختلف بسیج سازمان‌دهی شده‌اند،که این رزمایش افتخار دیگری در کارنامه پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

بطوریکه دراین رزمایش مقامات کشوری و لشکری استان بوشهر، ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران استانی و شهرستانی، شورای تامین، خانواده‌های شهدا و مردم شهیدپرور استان بوشهر حضور دارند.

رزمجو گفت : همزمان با این رزمایش، یک رزمایش ۱۰۰ هزار نفری نیز در ورزشگاه آزادی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و سخنان رهبری در رزمایش بوشهر بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد : دشمنان انقلاب اسلامی در سال جاری برنامه‌ریزی‌های مختلفی را برای براندازی این نظام و انقلاب داشته‌اند و در آخرین اقدام خود اقدام به ترورهای کور کردند غافل از اینکه ملت ایران اسلامی با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری حافظ دستاوردهای این نظام و انقلاب هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن اشاره به شهادت ۲۵ نفر از جمله کودک چهار ساله در حمله تروریستی اهواز، افزود: سپاه بعد از ۹ روز پاسخ این اقدام را داد و مقر تروریست‌ها را در یک عملیات موشکی پهبادی بمباران کرد.

وی گفت : دشمنان این انقلاب تاکنون تجربه کرده‌اند و اگر هم تجربه نکرده‌اند اکنون تجربه کنند که این مردم با اراده و عزم راسخ حافظ این انقلاب هستند و تا آخرین نفس و با عزیزترین چیزی که خداوند به آنها داده یعنی جانشان از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار