معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد:

کمک به نیازمندان یک فرهنگ غنی دینی، اسلامی و ایرانی است

یزد (پانا) - صبح روز چهارشنبه 11 مهر همزمان با سراسر کشور مراسم نمادین مهر عاطفه ها با شعار" لبخند مهر، بسته به مهر شما" با حضور مسئولان در دبیرستان دخترانه شاهد افشار ناحیه ۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک به نیازمندان یک فرهنگ غنی دینی، اسلامی و ایرانی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در مراسم مهر عاطفه ها که صبح روز چهارشنبه 11 مهر همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه شاهد افشار ناحیه ۲ برگزار شد گفت: باید در کلاسها، خانه و جامعه یاد بگیریم که چگونه انسان باشیم؛ او عدم غفلت از یکدیگر و کمک به دیگران را از محوریت انسان بودن دانست.

علی سرداری اظهار داشت: کمک به نیازمندان یک فرهنگ غنی دینی، اسلامی و ایرانی است. وی بر نهادینه کردن این فرهنگ‌ در جامعه تاکید کرد و گفت: باید قدر این فرهنگ و جامعه ای که سرشار از مهربانی، محبت و حس نوع دوستی می باشد را بدانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از دانش آموزان خواست که هدایت کننده و بازدارننده بعضی غفلتها در جامعه و پرچمدار این فرهنگ غنی باشند.

او ضمن تشکر از سازمان دانش آموزی استان که این پرچم را در بین دانش آموزان برافراشتند گفت: سازمان دانش آموزی با تشکیل گروه "محاد" (مجمع حمایت از دانش آموزان نیازمند) موفق شد مشکلات لوازم التحریر و سایر ملزومات بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز را در شروع سال تحصیلی حل کند.

علی سرداری بیان داشت: بسیج اصناف، کمیته امداد، دستگاههای دولتی و جامعه کنار هم ایستادند تا بتوانند مسائل و مشکلات جامعه را حل کنند.

گفتنی است: در پایان مراسم؛ مدیر کل و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رئیس سازمان دانش آموزی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ و هیئت همراه از بازارچه خیریه ای که با همکاری کانون فرهنگی تربیتی ام ابیها و موسسه مهد قرآن جوادالائمه بر پا شده بود دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار