انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت

تهران (پانا) - مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل حقوق مصرف کنندگان سازمان تعزیرات حکومتی و اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در حوزه امور نظارت و بازرسی تجهیزات پزشکی خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، رضا مسائلی اظهار کرد: پیرو جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وزیر دادگستری در تاریخ 20 شهریور 1397 به منظور تشکیل کمیته مشترک بین وزارت بهداشت و وزارت دادگستری به ریاست رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با هدف مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت و پیشگیری و برخورد با متخلفین حوزه سلامت، کمیته مذکور در سازمان تعزیرات تشکیل و در آن، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت بهداشت درباره امور تجهیزات پزشکی مصوب شد.

وی افزود: پیرو مصوبه مذکور، امروز با حضور مدیرکل حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تعزیرات حکومتی، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه امور نظارت و بازرسی تجهیزات پزشکی در محل اداره کل تجهیزات پزشکی منعقد شد.

مسائلی با بیان اینکه موضوع تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک به منظور نظارت بر امر تولید، تامین، انبار، توزیع و فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی است، تصریح کرد: ایجاد بانک جامع از اطلاعات مشترک، برگزاری بازرسی‌های مشترک از شرکت‌ها و اصناف با مشارکت ادارات سازمان تعزیرات در استان‌ها و مدیریت‌های تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ارائه آموزش به انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و اصناف جهت پیشگیری از بروز تخلف و رعایت قوانین و مقرارت از محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه است.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: امیدواریم با عملیاتی شدن این تفاهم نامه، شاهد مراقبت بیشتر از حقوق مردم در حوزه سلامت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار