مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

تربیت اسلامی سرلوحه فعالیت های آموزش و پرورش

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مشارکت فعال اولیا در امر تعلیم و تربیت یک اصل مهم و ضروری است زیرا لازمه تربیت منتظران واقعی ظهور و تعمیق آموزه های دینی و اسلامی توجه به تربیت علمی- عقلانی مبتنی بر مکارم اخلاق است.

کد مطلب: ۸۵۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اسلامی سرلوحه فعالیت های آموزش و پرورش

محمد علی واقعی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک شورای معاونین اظهار کرد: سیاست گذاری ها در آموزش و پرورش استان همچنان بر ارتقا و اعتلای همه جانبه در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی، اعتقادی آینده سازان این مرز و بوم استوار است.

وی، از تشکیل گروه خیرین تعلیم و تربیت در استان خبر داد و افزود: تعامل سازنده با نهاد های علمی و فرهنگی، استفاده از مشورت نخبگان، صاحب نظران و پیشکسوتان تعلیم و تربیت استان و توانمند سازی حرفه ای فرهنگیان مهم ترین عوامل موثر در ارتقای جایگاه علمی و فرهنگی دانش آموزان و تحقق عدالت آموزشی در خراسان جنوبی به شمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل کار گروه های مشورتی در ادارات مناطق و شهرستان ها، تصریح کرد: ترویج نشاط و شادابی در مدارس؛ تقویت روحیه پژوهشگری بین دانش آموزان و معلمان و ایجاد تنوع در محیط های یادگیری و آموزشی از دیگر رویکرهای مهم آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار