سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

هزینه کرد 2 میلیاردی برای تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از 2 میلیارد تومان برای تجهیز، زیبا سازی و تعمیرمدارس استان هزینه شد.

کد مطلب: ۸۵۹۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هزینه کرد 2 میلیاردی برای تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی

علی اصغر موسوی کیا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: مهر امسال 145 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه شد.

وی با اشاره به استفاده بهینه از نیروی انسانی، یاد آور شد: در نقل و انتقالات پرسنل و در صدور ابلاغ ها همیشه قانون نصب العین مدیران و مسئولین آموزش و پرورش بوده و با تلاش همکاران خدوم در شهرستان ها و مناطق مهر امسال کلاس درس فاقد معلم نداشتیم.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی جذب 900 سواد آموز در تیرماه امسال را گامی موثر در مسیر ریشه کن شدن معضل بی سوادی در استان دانست و تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از 3 هزار سواد آموز جذب کلاس های سواد آموزی در دوره های مختلف شدند.

وی اراهیابی 19 دانش آموز به المپیاد هندسه استان، اعزام دانش آموزان محروم به مشهد مقدس، کسب 11 رتبه برتر کشور در مسابقات فرهنگی و هنری و بهره برداری از 51 طرح آموزشی و پرورشی در استان را از مهم ترین دستاوردهای آموزش و پرورش خراسان جنوبی در تابستان سال جاری برشمرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات لامعی مدیر کل سابق و موسوی کیا سرپرست آموزش و پرورش تجلیل بعمل آمد و محمد علی واقعی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار