چهارمحال و بختیاری

برگزاری جشن عاطفه ها در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور

شهرکرد ( پانا )- جشن عاطفه ها در تمامی مدارس استان چهارمحال و بختیاری و در مرکز به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد برگزار گردید .

کد مطلب: ۸۵۹۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه ها در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور

جشن عاطفه ها در استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر کل کمیته ی امداد امام خمینی (ره) و معاون پرورشی آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد و جمعی از مسئولین در کانون شهید بهشتی برگزار گردید .

رسولی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان گفت : این جشن در سراسر استان با هدف گسترش انفاق ، احسان و یاری به نیازمندان در سراسر کشور برگزار می شود .

وی افزود : این برنامه در کانون شهید بهشتی به میزبانی اداره ی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد برگزار گردید.

خانم ارزانش مدیر ناحیه 2 شهرکرد با شعار لبخند مهر بسته به مهر شماست ، گفت : اگر از دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج می شود . ایشان افزود اگر ما به دنبال جامعه ای رشد یافته هستیم باید فقر را در آن جامعه ریشه کن کنیم که این امر به همت آموزش مربیان به دانش آموزان به دست خواهد آمد .

رضایی رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز گفت : این جشن فرصتی است برای مهربانی به کسانی که نیازمند کمک همنوعان خود هستند . وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با کمیته امداد استان کمک های جمع آوری شده در مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع ومقداری از کمک‌های نقدی و غیرنقدی با اولویت دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند به مناطق محروم ارسال می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار