جشن عاطفه ها ، مهارت کمک به انسان ها را می آموزد

مراغه (پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: برپایی جشن عاطفه ها ،مهارت کمک به انسان ها و نیازمندان را می آموزد.

کد مطلب: ۸۵۹۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها ، مهارت کمک به انسان ها را می آموزد

جلیل اسلامی صبح چهارشنبه در آیین جشن عاطفه ها در جمع دانش آموزان دبستان بدر 1مراغه گفت: برپایی جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان باعث می شود تا هیچ دانش آموزی به جهت نبودن امکانات لازم از تحصیل بازنماند.

وی به برنامه های آموزش و پرورش برای کمک به دانش آموزان نیازمند اشاره و افزود : در این راستا ،قبل از آغاز سالتحصیلی جدید ،هزار و 300بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان با مشارکت ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و اوقاف و امور خیریه توزیع گردید.

اسلامی ادامه داد: 3هزار بسته دیگر آموزشی همراه با لوازم التحریر نیز توسط خیرین دیگر این شهرستان در بین دانش آموزان دیگر توزیع شد.

رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) مراغه نیز در این مراسم گفت: قبل از شروع سالتحصیلی جدید ،یک میلیارد و 130میلیون ریال به حساب دانش آموزان تحت پوشش این مجموعه جهت تهیه وسایل مورد نیاز واریز شده است.

اکبر ابراهیمی با اشاره به اینکه سال گذشته در جشن عاطفه ها 3میلیارد ریال توسط خیرین به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد ،افزود : پیش بینی می شود امسال این رقم به 3.5ملیارد ریال افزایش یابد.

گفتنی است 1350دانش آموز مراغه ای تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار