سالی ۱۰۰ هزار درخت بابت صدور دفترچه‌های بیمه، قطع می‌شوند

تهران (پانا) - معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران گفت در کشور باید سالی بالغ بر ۱۰۰ هزار قطعه درخت قطع شود تا برای همه سازمان‌های بیمه‌گر دفترچه تولید شود. در نتیجه حذف دفترچه منجر به صرفه جویی اقتصادی و جلوگیری از قطع درختان و از بین رفتن طبیعت خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سالی ۱۰۰ هزار درخت بابت صدور دفترچه‌های بیمه، قطع می‌شوند

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، علی اصغر قائمی در مراسم افتتاح سامانه حذف دفترچه بیمه سلامت و اپلیکیشن خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در کرمان گفت: سازمان بیمه سلامت اهداف راهبردی را تعریف کرده که یکی از آن‌ها استقرار سازمان الکترونیک است.

وی افزود: هر درخت قطع‌شده معادل ۶۱۷ دفترچه بیمه است و با احتساب جلد و صفحات توضیح، هر درخت قطع‌شده برابر با ۵۵۰ دفترچه بیمه است. سالی ۲۲ میلیون دفترچه بیمه ارائه می‌شود و در نتیجه باید سالی ۴۰ هزار درخت برای ارائه دفترچه بیمه قطع شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، قائمی ادامه داد: در کشور باید سالی بالغ بر ۱۰۰ هزار قطعه درخت قطع شود تا برای همه سازمان‌های بیمه‌گر دفترچه تولید شود. در نتیجه حذف دفترچه منجر به صرفه جویی اقتصادی و جلوگیری از قطع درختان و از بین رفتن طبیعت خواهد شد.

معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سازمان بیمه سلامت بالغ بر ۴۰ میلیون نفر بیمه شده تحت پوشش وجود دارد که مجموع مراجعات در بستری و سرپایی بالغ بر ۲۰۰ میلیون بار در سال است و ۴۵ هزار موسسه طرف قرارداد نیز وجود دارد که از سوی همه این موارد، اسنادی برای رسیدگی مالی و غیره تولید و ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار