قائم مقام کمیته امداد یزد

جمع آوری 4 میلیارد کمک مردمی در مرحله اول جشن عاطفه ها

یزد (پانا) - قائم مقام کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری مرحله اول جشن عاطفه ها گفت: در این مرحله با کمک مردم و خیرین 4هزار میلیارد ریال کمک نقدی برای نیازمندان جمع آوری شده است.

کد مطلب: ۸۵۹۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری 4 میلیارد کمک مردمی در مرحله اول جشن عاطفه ها

یزد محمد حسین باقریان قائم مقام کمیته امداد استان در مراسم برگزاری جشن عاطفه ها گفت: طرح ملی عاطفه ها امروز همزمان در سراسر کشور درون 2هزار مدرسه اجرا می شود.

باقریان با اشاره به دومرحله ای بودن جشن عاطفه ها افزود: این جشن طی دومرحله هرساله برگزار می شود که مرحله اول آن 15و16 شهریور ماه در مساجد و پایگاه های استان اجرا شد.

قائم مقام کمیته امداد در ادامه تصریح کرد:در مرحله اول با کمک مردم و خیرین استانی 4 میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد و مرحله دوم آن امروز همزمان در سراسر کشور اجرا می شود.

وی بیان داشت: کمیته امداد تمام تلاش خود را دارد تا این کمک ها به دست افرادی که واقعا نیازمند هستند برسد و سعی بر آن داریم کمک هایی که در هر مدرسه جمع آوری می شود بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع شود.

وی در پایان از تمام مربیان و دانش آموزانی که برای برپایین هرچه بهتر این جشن زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با کمک شما دانش آموزان هیچ یک از هم کلاسی شما نباشند که به خاطر مشکلات مالی ترک تحصیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار