معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش یزد:

همه باید به فکر کمک به نیازمندان جامعه باشیم

یزد (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد احساس مسئولیت را وظیفه مردم دانست و گفت: همه مردم باید به فکر قشرکم توان جامعه باشند و نسبت به آنها احساس مسئولیت کنند.

کد مطلب: ۸۵۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
همه باید به فکر کمک به نیازمندان جامعه باشیم

مراسم جشن عاطفه ها به صورت نمادین با حضور مسئولین استان و دانش آموزان امروز صبح در دبیرستان دوره اول شاهدافشار برگزار شد.

علی سرداری معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گفت: بسیار خوشحالیم که این جشن هرساله با شروع بهار دانش برگزار می شودباید در سراسر زندگی حس کمک به نیازمندان را در خود حفظ کنیم و هیچگاه آنها را از یاد نبریم

وی در ادامه افزود: ما باید به فکر هم نوعان خود که در سطح پایین تری در جامعه زندگی می کنند باشیم و برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم و پی این باشیم که فرهنگ کمک به دیگران را در بین خود رواج دهیم .

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گفت: الحمدالله مردم ایران در همه صحنه ها حضور داشتند و در کوچک ترین مشکلات به یاری هم وطنان خود رفتند و باید قد این جامعه ای که احساس مسئولیت را دارد بدانیم.

سرداری دانش آموزان را در بین خانواده ها بسیار موثر خواند و گفت: شما دانش آموزان باید در خانواده خود تمرکز داشته باشید و آنها را به سوی انفاق و بخشش و کمک به نیازمندان هدایت کنید.

وی با اشاره به احساس مسئولیت دانش آموزان تصریح کرد: تعدادی دانش آموزان با کمک سازمان دانش آموزی استان یک مجمع حمایت از دانش آموزان (محاد)، خود جوش برای کمک به دانش آموزان نیازمند بدون هیچ چشم داشتی تشکیل دادند.

سرداری افزود: این مجمع تا کنون با کمک خیرین استان برای 5 هزار دانش آموز در همه مقاطع درسی کیف و لوازم والتحریر تهیه نموده است و آنها را در بین دانَ آموزان توزیع نموده است.

سرداری خاطر نشان کرد: در بسیج اصناف هم مقداری کمک نقدی جمع آوری شده است که در بین داشن آموزان توزیع می شود، این نشان دهنده همت دستگاه های دولتی و احساس مسئولیت آنها را است و همه در کنار هم ایستاده ایم تا مشکلات هم وطنان خود را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار