مراسم مهر عاطفه ها با شعار " لبخند مهر، بسته به مهر شماست"در مدارس زبرخان برگزار شد

زبرخان (پانا)- همزمان با سراسر کشور مراسم مهر عاطفه ها در مدارس منطقه زبرخان برگزارشد و دانش آموزان به همراه مسئولین و اولیاءشان کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

کد مطلب: ۸۵۹۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم مهر عاطفه ها با شعار " لبخند مهر، بسته به مهر شماست"در مدارس زبرخان برگزار شد

سید مجتبی تاراش رییس اداره آموزش و پرورش زبرخان در آیین نمادین مهر عاطفه ها که با حضور بخشدار زبرخان و جمعی از مسئولین این بخش در دبستان شهید سید احمد قدمگاهی شهر قدمگاه رضوی برگزارشد، اظهارکرد: در مدرسه زندگی که مورد نظر آموزش و پرورش است دانش آموزان در کنار یکدیگر کمک و یاری رساندن به دیگران و به خصوص افراد نیازمند را یاد می گیرند و تمرین می کنند.

تاراش افزود: افراد بسیاری هستند که ثروت دارند ولی کوچکترین کمکی به دیگران نمی کنند این به این دلیل است که این کار را در دروان تحصیل تمرین نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در دین اسلام سفارش های فراوانی به این امر شده است و دستگیری از نیازمندان و بویژه یتیمان از ویژگی های مؤمنین واقعی برشمرده شده است.

سید علی حسینی رییس سازمان دانش آموزی منطقه زبرخان با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برگزاری جشن عاطفه‌ها تقویت فرهنگ احسان و نوع‌دوستی در میان دانش آموزان است، اظهار داشت: دوران تحصیل زمان نهادینه شدن این اخلاق حسنه اجتماعی در میان دانش‌آموزان و انتقال آن به خانواده‌‌هاست.

وی افزود: از سوی دیگر در آینده با افرادی مواجه خواهیم بود که نسبت به مشکلات جامعه خود بی‌تفاوت نیستند و در زمینه دستگیری از نیازمندان پیش قدم خواهند بود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه زبرخان در ادامه با بیان این که وظیفه ما گفتمان سازی است، اضافه کرد: سعی و تلاش، تعهد و صداقت را باید در نسل نوجوان نهادینه کنیم و مراسم مهر عاطفه ها فرصتی برای تحقق این امور است.

گفتنی است در این آیین،دانش آموزان برنامه هایی را اجرا کردند ومسئولین به همراه دانش آموزان ومعلمان آموزشگاه سید احمد قدمگاهی هدایای خود را تقدیم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار