برگزاری اولین هفته فیلم های استرالیایی در ایران

تهران (پانا) - اولین هفته فیلم استرالیا به مناسبت پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و استرالیااز ١٣ الی ١٧ مهر باحضور ٦ فیلم برتر سال های اخیر استرالیا برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۵۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین هفته فیلم های استرالیایی در ایران

هفته فیلم های استرالیایی در ایران به همت سفارت استرالیا و شرکت پخش دریچه سینما به مدیریت آرمین میلادی در خانه هنرمندان تهران برگزار می شود.
فیلم سینمایی «کشور دلپذیر» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره آسیاپاسیفیک در سال ٢٠١٧،با حضور کارگردان این فیلم «وارویک تورنِتون»،ساعت ۱۹ در اولین روز نمایش داده می‌شود.
روز دوم ،«محافظان آواز» محصول ٢٠١٧در ساعت ۱۹ روی پرده می‌رود.
«اون من نیستم» محصول سال ٢٠١٦سومین فیلم این هفته روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ساعت ۱۹ نمایش داده می‌شود.
نمایش فیلم «آخرین تاکس به مقصد داروین»،محصول ٢٠١٥،دوشنبه ۱۶ مهر ماه به نمایش در می آید.«جرمی سیمز» برای این فیلم۶ جایزه بین المللی کسب کرده است و بیش از ۲۰ بار در جشنواره‌های مختلف نامزد دریافت جوایز بین المللی بوده است.
در این هفته، فیلمی هم از «فرشید اخلاقی‌پور » فیلمساز دو رگه ایرانی- استرالیا به نمایش گذاشته می‌شود.
فیلم «از موسیقی تا سکوت» محصول سال ۲۰۱۸ یکی دیگر از فیلم هایی است که در این هفته به نمایش در می آید.
«سامسون و دلیله» آخرین فیلم استرالیایی است که در خانه هنرمندان ایران در این هفته‌ی فیلم به نمایش درمی‌آید. کارگردان این اثر «وارویک تورنتون» در جشنواره کن سال ۲۰۰۹ برنده دوربین طلایی شد و در همان سال از جشنواره آسیا پاسیفیک، جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.
نقد و گفت‌وگو این فیلم‌ها با حضور امیر پوریا در روز سه شنبه ۱۷ مهرماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.
تماشای فیلم ها رایگان است و ظرفیت برای تماشای فیلم‌ها محدود است ،مخاطبان علاقمند باید برای حضور در خانه هنرمندان و تماشای آنها ثبت نام نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت www.darichehcinema.con مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار