معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان:

جشن عاطفه ها نمادی از همدلی بین ملت است‌

زاهدان(پانا)_ معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ملتی که پیروی از ائمه اطهار و رهبر فرزانه شان را به روشی تعریف شده برای ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی میدانند، نیازمند همراهی و همدلی یکدیگر هستند و جشن عاطفه ها نمادی از همدلی بین ملت است‌.

کد مطلب: ۸۵۹۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها نمادی از همدلی بین ملت است‌

محمد هادی مرعشی صبح امروز در مراسم جشن عاطفه ها اظهار کرد: امام حسین علیه السلام به ما آموخت که باید در برابر ظلم و ستاندن حق خود فریاد بزنیم و در گلوی ظالم ایستادگی کنیم.

وی عنوان داشت: جشن عاطفه ها مراسمی است که در شرایط کنونی به آن نیاز داریم چرا که در یک گذر زمانی بسیار سخت هستیم و با امید فراوان به آینده از این بازه زمانی عبور خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: دانش آموزان آینده ساز مملکت هستند و باید با یکدیگر همدل و همصدا باشند چرا که اتحاد و همدلی پایه و اساس یک کشور است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ما باید توجه داشته باشیم که از فرصت ها به خوبی و درستی استفاده کنیم لذا محبت ورزیدن و هم تلاشی در جهت ارتقای ملی لازمه ی کار ملت ایران است.

وی با بیان اینکه باید ورزش و تفریح را در کنار کار هدف گزاری کنیم تصریح کرد: اگر هر کدام از ما یک هدف گزاری بزرگ را طراحی و یک هدف عالی را به طور مثبت دنبال کنیم یقینا به آنچه که میخواهیم دست پیدا خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: باید هدف واحد همه‌ی ملت ایران ارتقای کشور باشد و برای آن هدف گزاری شود چرا که فردا دانش آموزان هستند که باید یه دنبال منافع خود باشند.

همچنین سید مهدی عبادی در جریان این مراسم محوری(جشن عاطفه ها) گفت: این روز مخصوص یک روز خاص نیست و با توجه به ضرورت کمک به نیازمندان باید هر روز ما جشن عاطفه ها باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان با تاکید بر اینکه دانش آموزان می توانند حتی با بخشی از پس انداز خود به نیازمندان کمک کنند، ابراز داشت: همه ی ما باید به نیازهای اطرافیان مان توجه کنیم و سعی بر کمک نمودن نیازمندان داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با کمک سازمان دانش آموزی می تواند کمک های جمع آوری شده در مدارس برخوردار را توسط دانش آموزان؛ با مدیریت صحیح به دست دانش آموزان نیازمند در مدارس غیر برخوردار برساند و بچه ها نیز طعم شیرین کمک کردن را لمس کنند.

خبرنگار / مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار