مدیرکل آموزش و پرورش لرستان برضرورت اتحاد و همبستگی بین گروه ها و احزاب مختلف سیاسی تاکید کرد

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در نشست با مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منطقه ای لرستان بر ضرورت اتحاد و همبستگی بین گروه ها و احزاب مختلف سیاسی در جهت توسعه استان لرستان و تحقق اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد .

کد مطلب: ۸۵۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان  برضرورت اتحاد و همبستگی بین گروه ها و احزاب مختلف سیاسی  تاکید کرد

رضا زینی وند مقدم با ابراز خوشحالی از تشکیل این نشست بخاطر بهرمندی از افکار و نظرات مختلف گفت؛ از تشکیلات صنفی استقبال می کنم زیرا نظرات و دیدگاه افراد می تواند راهگشا بوده و معتقدم آنچه که در راستای تشکیلات و حزب و گروه سیاسی انجام می‌دهیم به عنوان کار فکری و تفکر ارزشی ماندگار است .

وی با تاکید بر ضرورت همراهی مسئولان و مدیران با دولت گفت: مدیران مسئول باید در چهارچوب نظام اسلامی حرکت کنند و برنامه های دولت تدبیر را در چهارچوب نظام اسلامی به پیش ببرند

وی تصریح کرد: اگر کسی نظام اسلامی را قبول نداشته باشد نباید به او مسئولیت داد زیرا شرط لازم برای اعطای مسئولیت ، مقبولیت نظام اسلامی و حرکت در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بحث انتصابات با تاکید بر تخصص گرایی و کار حرفه ای گفت :نیروهای اداری ما معرف دولت و سیاست‌های آن هستند.

وی افزود : گرایش سیاسی بسیار مهم است کسی که سیاست‌های دولت را قبول ندارد نمی‌تواند مجری خوبی برای برنامه‌های آموزش وپرورش باشد هرچند همان شخص می تواند منتقد خوبی باشد.

وی تصریح کرد : ضرورت دارد که به عنوان نخبگان و فرهنگیان استان لرستان به سمتی برویم که شعار بین گروه‌ها و جناح‌های مختلف به سمت و سوی توسعه استان باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار