نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: راه اندازی بخش پیوند کبد در تبریز

تبریز (پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هر چند در سفر اخیر هیات دولت به استان وعده راه اندازی بخش پیوند کبد در تبریز داده شد، اما با گذشت چند ماه از این موضوع خدمات درخور توجهی در این بخش به بیماران نیازمند ارائه نمیشود.

کد مطلب: ۸۵۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: راه اندازی بخش پیوند کبد در تبریز

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در بازدید از بخش های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ٣٠٠ تخت خوابی بیمارستان استاد عالی نسب تبریز با بیان اینکه احداث و تجهیز مراکز درمانی مجهز در سطح استان مطالبه به حق مردم از مسئولان نظام سلامت است، گفت: سازمان تامین اجتماعی یکی از مجموعه های ارزشمندی است که با مراکز درمانی بسیار مجهز به دستگاه های پیشرفته، بیماران تحت پوشش این بیمه را با کمترین هزینه درمان میکند.

امام جمعه تبریز افزود: بیمارستان عالی نسب به پشتوانه کار تخصصی و کارشناسی و کادر درمانی سخت کوش در ارائه خدمات بهداشتی درمانی و بیمه در استان پیشرو است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر ارتقا کیفیت خدمات انجام یافته تصریح کرد: بر اساس گزارش های مسئولان بیمارستان ناهماهنگی های بین بخشی ادارات آب، برق و شهرداری مشکلات عدیده ای را متوجه این مرکز درمانی کرده است که امیدواریم با رفع آنها سطح خدمات درمانی این مجموعه نیز ارتقا یابد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی بخش های پیوند اعضا در مراکز درمانی استان خصوصاً شهر تبریز گفت: بسیاری از بیماران نیازمند پیوند اعضا برای درمان بیماری های خود مجبور هستند به استانهای دیگر مراجعه کنند که این موضوع باعث تحمیل هزینه های گزاف به خانواده های آنهاست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ایجاد بخش های پیوند از مطالبات مردمی است، ادامه داد: هر چند در سفر اخیر هیات دولت به استان وعده راه اندازی بخش پیوند کبد در تبریز داده شد، اما با گذشت چند ماه از این موضوع خدمات درخور توجهی در این بخش به بیماران نیازمند ارائه نمیشود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم بیماران در صف انتظار پیوند، باید مسئولان ذیربط با حساسیت بیشتری موضوع را پیگیری و عملیاتی کنند.

دکتر نیک نامی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و مسئولان بیمارستان عالی نسب هم در حاشیه این بازدید از نحوه خدمات ارائه شده گزارش دادند.

بر اساس این گزارش بیمارستان استاد عالی نسب تبریز یکی از بزرگترین مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی سازمان تأمین اجتماعی در منطقه شمال غرب کشور است که با داشتن ٣٠٠ تخت ثابت و فعال بعنوان یکی از بزرگترین مراکز درمانی این سازمان در سطح کشور ارائه خدمت میکند.

این بیمارستان با دارا بودن بخشهای فوق تخصصی جراحی قلب و عروق، آنکولوژی، گوارش، ریه و بخشهای تخصصی جراحی، داخلی، اعصاب، CCU، قلب،ICU جنرال و واحدهای کلینیکی و پاراکلینیکی شامل آنژیوگرافی قلبی و مغزی، رادیولوژی، MRI-CT، اسکن، آزمایشگاه، پاتولوژی، اکوکاردیوگرافی و تست ورزش، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، سنگ شکنی، دندانپزشکی و اورژانس با ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش های سرپائی و بستری برای کلیه مراجعین با اولویت بیمه شدگان تأمین اجتماعی پوشش درمانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار