آموزش و پرورشی موفق است که بتواند میان اندیشه ، کردار و عمل تعادل ایجاد کند

خرم آباد ( پانا ) - سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در جمع مدیران مدارس شهرستان کوهدشت گفت : آموزش و پرورشی موفق است که بتواند میان اندیشه ، کردار و عمل تعادل ایجاد کند.

کد مطلب: ۸۵۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورشی موفق است که بتواند میان اندیشه ، کردار و عمل تعادل ایجاد کند

نصراله بازگیران گفت: اگر علم، رفتار یا تلاش ما تأثیرگذار نیست یعنی روش ما کارایی ندارد؛ باید بدانیم مدرسه جزیی از زندگی دانش آموزان است و کسب مهارتهای اجتماعی باید در مدرسه تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به گذرا بودن فرصتهای خدمت ، افزود: مسئولیت ها امانتند و ما باید از این امانت پاسداری کنیم و فرصتی که در اختیار ماست را برای خدمت رسانی مغتنم بشماریم.

بازگیران خاطر نشان کرد: تعلیم و تربیت فرآیندی است که با مشارکت، همدلی و هم افزایی بدست می آید و آماده کردن دانش آموران برای دوران آینده و زندگی نو ، وظیفه و رسالت ماست.

وی با برشمردن برخی از خصوصیات مدیران موفق، گفت: تجربه نشان داده که موفقیت در اداره مدارس به آگاهی، درایت و برنامه ریزی مدیر بستگی دارد .

وی اظهار داشت: باید با برنامه ریزی بدنبال کیفیت باشیم؛ مدل تعالی یکی از ساز و کارهای تعیین کننده کیفیت بوده و نوآوری در این برنامه کلید موفقیت و کیفیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار