رئیس اتاق بازرگانی گلستان

وزارت راه و سازمان راهداری به وظایفش درباره رانندگان عمل نمی‌کند

گرگان (پانا) - امروز حمل و نقل در کشور صورت نمی‌گیرد و هیچکس نمی‌گوید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری ترک فعل کرده و به وظیفه قانونی‌اش عمل نکرده و پیش‌بینی تامین لاستیک را نکرده و امروز قشر عظیمی از زحمت‌کشان ما اعتراض دارند.

کد مطلب: ۸۵۹۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
وزارت راه و سازمان راهداری به وظایفش درباره رانندگان عمل نمی‌کند

علی‌محمد چوپانی اظهار کرد: هیچ کارخانه‌ای در استان‌ها بازخواست نشد که چرا میلگرد را پنج هزار تومان می‌فروشید.

وی ادامه داد: متاسفانه ساخت و ساز ما تحت تاثیر این گرانی قرار گرفته و کارگر ساختمانی ما بیکار است چون میلگرد پیدا نمی‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان بیان کرد: امروز حمل و نقل در کشور صورت نمی‌گیرد و هیچکس نمی‌گوید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری ترک فعل کرده و به وظیفه قانونی‌اش عمل نکرده و پیش‌بینی تامین لاستیک را نکرده و امروز قشر عظیمی از زحمت‌کشان ما اعتراض دارند.

چوپانی بیان کرد: اگر واحدهای اقتصادی ما در استان خطا می‌کنند ما حاضر هستیم تاوانش را پرداخت کنیم و ما از دستگاه نظارتی این انتظار را داریم که اگر وزارتخانه یا دستگاه اجرایی ترک فعل می‌کند و به وظیفه قانونی خود عمل نمی‌کند باید با آن دستگاه برخورد کند و همانگونه که امروز کالاهای اساسی مردم و تخلفات در این حوزه مهم است، باید اینگونه مسائل هم برای دستگاه‌های نظارتی مهم باشد.

وی اضافه کرد: اگر دو ماه دیگر این نارضایتی‌ها و گلایه‌ها ادامه داشته باشد، وضعیت ورود خوراک مرغ با مشکل مواجه می‌شود و تولید مرغ استان با چالش روبرو خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گلستان بیان کرد: چرا لاستیکی که جفتی 5 میلیون تومان بوده امروز به 15 میلیون تومان رسیده است.

چوپانی گفت: ما کالا را می‌خواهیم به استان‌های دیگر بفرستیم نمی‌توانیم و کالاها به بندر آمده و نمی‌توانیم به استان منتقل کنیم و این مشکلات باید با سرعت برطرف شود.

وی با انتقاد از فشارهای وارد شده در هفته‌های گذشته به واحدهای تولیدی استان گلستان، تاکید کرد: طی این مدت حداکثر 10 میلیون دلار ارز به استان گلستان اختصاص پیدا کرده ولی هیچ صنعت‌گر ما خطا نکرده و تراز ارزی ما مثبت است و صادرات ما رشد داشته است و باید به این نکته هم توجه کنیم و انقدر صنعت‌گر را تخریب نکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار