مدیرجهادکشاورزی گرگان

چهاردهمین نمایشگاه صنعت آبیاری و ماشین‌آلات کشاورزی در گرگان افتتاح می‌شود

گرگان (پانا) - مدیرجهادکشاورزی شهرستان گرگان از افتتاح چهاردهمین نمایشگاه صنعت آبیاری و ماشین‌آلات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
چهاردهمین نمایشگاه صنعت آبیاری و ماشین‌آلات کشاورزی در گرگان افتتاح می‌شود

عباسعلی سلیمانی اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه صنعت آبیاری و ماشین‌آلات کشاورزی ظهر امروز ساعت 14 در «محل دائمی نمایشگاه‌ها» واقع در محمدآباد شهرستان گرگان افتتاح خواهد شد.

وی از کشاورزان خواست تا از نمایشگاه صنعت آبیاری دیدن کنند و تصریح کرد: امروز افتتاح چهاردهمین نمایشگاه صنعت آبیاری و ماشین‌آلات کشاورزی را در شهرستان گرگان داریم که این نمایشگاه از از امروز تا جمعه هفته جاری به مدت چهار روز از ساعت 10 صبح تا پاسی از شب در شهرستان گرگان ادامه خواهد داشت.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرگان ابراز کرد: علاقمندان با حضور در این نمایشگاه با روش‌های نوین آبیاری، انواع سیستم‌های آبیاری و انواع ادوات کشاورزی و تراکتورها و کمباین‌های موجود آشنا خواهند شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در چهاردهمین نمایشگاه صنعت آبیاری و ماشین‌آلات کشاورزی شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خارجی حضور دارند و کشاورزان حتما از این نمایشگاه دیدن کنند و در حاشیه این نمایشگاه کلاس‌هایی برگزار می‌شود و کشاورزان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

وی در خصوص کشت گندم اذعان کرد: اراضی برای کشت گندم مهیا شده است و به زودی مراکز توزیع گندم بذور را برای توزیع به کشاورزان آماده می‌کنند کشاورزان نگران نباشند به میزان کافی بذور وجود دارد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان گرگان تناوب زراعی را امری مهم دانست و ابراز کرد: کشاورزان از کشت کلزا بعد از برداشت گندم استفاده کنند و به هیچ وجه در اراضی که سال گذشته کلزا کشت شده است کلزا کشت نشود و حتما باید تناوب زراعی رعایت شود و در زمان تعیین‌شده کلزا کشت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار