مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان

بنیاد برکت ۴۰۴ کلاس درس در استان گلستان احداث می‌کند

گرگان (پانا) - تعهد ساخت کلاس درس بنیاد برکت در گلستان ۴۰۴ کلاس است.

کد مطلب: ۸۵۹۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بنیاد برکت ۴۰۴ کلاس درس در استان گلستان احداث می‌کند

یاسر لیوانی در افتتاح مدرسه 12 کلاسه بنیاد برکت با حضور مدیران کل استانی اظهار داشت: امروز یک‌هزار و 700 فضای آموزشی با 7 هزار و 900 کلاس درس با زیربنای بیش از یک میلیون مترمربع در سراسر کشور افتتاح شد.

وی افزود: سهم استان گلستان 36 پروژه با 187 کلاس درس و 24 هزار و 400 متر مربع زیربنا و 36 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان بیان داشت: از تعداد 36 پروژه تاکنون 32 پروژه با 177 کلاس درس و مشارکت 50 درصدی خیرین تحویل شده است.

57 مدرسه در استان گلستان احداث شد

وی یادآور شد: تاکنون بنیاد برکت 57 مدرسه در گلستان ساخته، 18 مدرسه نیز ابلاغ برای ساخت دریافت کرده و 39 مدرسه نیز تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده است. تاکنون 60 درصد مدارس شهرستان گالیکش دارای سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند و 50 درصد مدارس تخریبی این شهرستان بازسازی و نوسازی شدند.

وی ادامه داد: کل اعتبار تعهدی بنیاد برکت در گلستان 36 میلیارد و 763 میلیون تومان است که تاکنون 19 میلیارد و 800 میلیون تومان بیش از 60 درصد آن پرداخت شده است.

زدودن غبار محرومیت هدف بنیاد برکت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اظهار داشت: بنیاد برکت زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام راحل فعالیت دارد و هدف آن زدودن غبار محرومیت از کشور است.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب بنیاد برکت در سطح کشور، ایجاد فضای خوب برای تعلیم و تربیت دانش‌ آموزان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان بیان داشت: با وجود جاذبه‌های طبیعی و پارک ملی گلستان در گالیکش، متاسفانه این شهرستان در حوزه شاخص توسعه نسبت به متوسط کشوری بسیار پایین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار