رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

تشکل سازمان دانش آموزی، نیازمند وسعت نظر و اعتماد بیشتر مسئولان

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با بیان اینکه باور به تشکل سازمان دانش آموزی، سبب پیشرفت آن می شود، گفت: تشکل سازمان دانش آموزی، نیازمند وسعت نظر و اعتماد بیشتر مسئولان است.

کد مطلب: ۸۵۹۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکل سازمان دانش آموزی، نیازمند وسعت نظر و اعتماد بیشتر مسئولان

اسحاق اکبری، در دیدار رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر و همکاران به میزبانی دفتر خود، حمایت و تقویت از فعالیت تشکل سازمان دانش آموزی همچون سایر تشکل ها را امری ضروری دانست و افزود: مهم ترین کارکرد تشکل سازمان دانش آموزی، تقویت و گسترش فرهنگ همکاری و کارگروهی در بین دانش آموزان است که تربیت دینی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان به همراه آموزش مهارت های زندگی اجتماعی، تقویت حس مسئولیت پذیری و تجربه آموزی به آنان، از مهم ترین اهداف فعالیت تشکل سازمان دانش آموزی است.

وی بیان داشت: محول کردن امور به دانش آموزان، زمینه ساز تقویت حس مسئولیت پذیری و جامعه پذیر شدن آنان می شود و استفاده از ظرفیت مربیان توانمند و همچنین بهره گیری از محتوای آموزشی-عملکردی مناسب، می تواند نقش به سزایی در ارتقاء شاخص های تربیتی دانش آموزان پیشتاز داشته باشد.

کاهش آسیب های اجتماعی، در سایه توسعه تشکل های دانش آموزی

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان بیان کرد: حوزه آسیب های اجتماعی بسیار گسترده است و مسئله ای آن را تهدید می کند که مهمترین مورد هویت افراد است و دانش آموزان با حضور در تشکل‌ها به تقویت هویت خود پرداخته و به دنبال آن مسئولیت پذیری افزایش می یابد.

اکبری تصریح کرد: دانش آموز پیشتاز عضو سازمان علاوه بر اینکه تلاش می‌کند از آسیب های اجتماعی در امان باشد، باید دوست و همکلاسی خود را از این تهدیدها دور نگه دارد؛ بنابراین به کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه دانش آموزی کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار