رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

مبنای فعالیت اساسی سازمان دانش آموزی، تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، با اشاره به گستردگی وظایف سازمان دانش آموزی گفت: تربیت دینی و اجتماعی دانش‌آموزان، هدف مهم سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۸۵۹۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مبنای فعالیت اساسی سازمان دانش آموزی، تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان است

اسحاق اکبری، در دیدار با نماینده ولی فقیه استان سمنان، با اشاره به معنای تربیت اجتماعی که دانش‌آموزان چگونگی زندگی در شرایط سخت را یاد بگیرند، اظهار داشت: سازمان دانش آموزی دارای 12 منش و اصول می باشد که هر کدام از این منش ها، تفسیر یک آیه از قرآن کریم است.

وی ادامه داد: شادی و نشاط در مدارس از طریق ساختار تشکیلاتی سازمان دانش آموزی محقق خواهد شد و مبنای اصلی و اساسی این تشکل، تربیت دینی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان می باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خاطرنشان کرد: در سازمان دانش آموزی، فرزندان ما آموزش های نظم و کار گروهی را فرا گرفته و همین آموزش هاست که در آینده باعث بهبود وضعیت زندگی آنان شده و در واقع روش های خوب زندگی کردن در آینده را یاد می گیرند.

اکبری، با اشاره به اینکه جوهره سازمان دانش آموزی، مربی، مدرس و مسئولان آن است گفت: زمانی که بتوانیم به دانش آموزان کشورمان خدمت رسانی کنیم، یعنی وظیفه سازمانی خود را انجام داده ایم. محصول سازمان دانش آموزی، باید فردی توانا، دارای مهارت، متواضع، فروتن، اهل نقد و نقادی، دارای سعه صدر، مومن و ... باشد.

28 هزار دانش‌آموز استان سمنان، پیشتازند

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از 28 هزار دانش‌آموز عضو تشکل پیشتازان این سازمان شده‌اند؛ ابراز امیدواری کرد تا این آمار از نظر کمی و کیفی در سال تحصیلی جدید بهبود یابد.

اکبری با بیان اینکه رویکرد برنامه‌ای سازمان دانش‌آموزی استان سمنان مبنی بر دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری است تا آنان را برای پذیرش مسئولیت‌های مهم در آینده آماده کند، افزود: تشکل‌هایی مانند پیشتازان دانش‌آموز، مجلس دانش‌آموزی، خبرگزاری پانا، مجامع اعضا و یاران مدرسه، برای تحقق همین هدف در سازمان دانش‌آموزی پایه‌گذاری شده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار