تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه

تهران (پانا) - بزرگترین و برترین کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان از 21 تا 24 مهر در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت منطقه خاورمیانه (هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران)گردهم می‌آیند و جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

کد مطلب: ۸۵۹۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت؛ محمد خضرایی قهرمانی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو و رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت با حضور 180 شرکت خارجی از 10 کشور جهان و 380 شرکت داخلی برگزار می‌شود.

مهندس قهرمانی افزود:در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران کشورهای آلمان، هند، چین، تایوان، ژاپن، الجزایر، سوئیس، ایتالیا، چک و فرانسه حضور دارند و در کنار شرکت‌های ایرانی، نوین ترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو اضافه کرد: اهمیت بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خاورمیانه موجب شده است تا تعدادی از کشورهای خارجی از جمله هند، چین و آلمان بصورت پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع و در 7 سالن و فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

مهندس قهرمانی به برنامه‌های جانبی نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا در طول برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چند هیات تجاری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی از استان‌های مختلف کشور در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند.

آشنائی با نوین‌ترین تولیدات و پیشرفت‌های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت‌کنندگان، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش‌های مختلف صنعت، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی، بازاریابی و توسعه صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه‌گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران از 21 تا 24 مهر هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار