رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبرداد:

تشکیل بیش از 2 هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در شش ماهه نخست سالجاری بیش از 2 هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

کد مطلب: ۸۵۹۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل بیش از 2 هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی در اردبیل

سید حامد عاملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 6 ماهه نخست امسال تعداد 98 هزار و 898 مورد بازرسی از واحد های صنفی و عرضه کننده خدمات رفاهی در سطح استان اردبیل به عمل آمده و 2 هزار و 836 پرونده تخلف به ارزش 64 میلیارد و 531 میلیون و 880 هزار و 202 ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است .

وی اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از نابسامانی و افزایش بی رویه قیمت ها در ایام مختلف سال که به تناسب آن با افزایش تقاضا و خریدهای مربوط به هر فصل همراه است طرح های نظارتی همزمان با سراسر کشور در سطح استان اجرا می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: تعداد 7 هزار و 767 مورد بازرسی از بازار میوه و مرکبات و 17 هزار و 448 مورد بازرسی از مواد پروتئینی و لبنی، 31 هزار و 301 مورد بازرسی از مواد غذایی، 3 هزار و 208 مورد بازرسی از پودر شوینده، بازرسی از واحدهای صنفی لوازم التحریر و لاستیک خودرو 3 هزار و 288 مورد، 17 هزار و 795 مورد بازرسی از نهاده های دامی، مصالح ساختمانی و خدمات عمومی و 18 هزار و 91 سایر موارد انجام و در مجموع 2 هزار و 836 پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

عاملی تعداد تماس های مردمی با سامانه 124 سازمان را 2 هزار و 97 مورد اعلام کرد و افزود: از مجموع گزارشات دریافتی 561 مورد پرونده تخلفاتی تشکیل گردیده است.

وی از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را بصورت حضوری و یا با سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند تا سریعاً تحت رسیدگی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار