لیگ قهرمانان آسیا؛شاهکار بزرگ پرسپولیس را به فینال نزدیک کرد

تهران (پانا) –پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر به پیروزی با ارزش رسید تا به یک قدمی فینال رسید.

کد مطلب: ۸۵۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛شاهکار بزرگ پرسپولیس را به فینال نزدیک کرد

دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک بازی آغاز شد.

پرسپولیس که با محرومیت کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری و برانکو و مصدومیت حسین ماهینی پا به میدان گذاشته بود نیمه اول را در حالی پشت سر گذاشت که برتری حفظ توپ را به حریف داده بود اما برناکو روی حمله‌های سریع و تکنیک مهاجمانش برنامه ریزی کرده بود. همین تاکتیک در این نیمه سه بار پرسپولیس را تا آستانه باز کردن دروازه حریف برد اما بدشانسی و کم دقتی مانع از گلزنی شد تا این نیمه با تساوی صفر بر صفر و دلخواه برانکو تمام شود.

نیمه دوم با فشار بیشتر السد همراه بود و این تیم تمام قدرت خود را برای باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند به کار برد. حملات پشت سر هم یاران ژاوی در این نیمه لحظه به لحظه خطرناک‌تر می‌شد اما درخشش علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس آنها را ناکام گذاشت تا یک ضد حمله سریع در دقیقه 84 و فرار استثنایی علی علیپور به کار پرسپولیس آمد. اعلام ضربه پنالتی آقای گل فوتبال ایران را پشت توپ فرستاد و علیپور توانست دروازه را باز کند.

فشارهای پایانی السد برای جبران هم جواب نداد تا این دیدار با برد شیرین و با ارزش یک بر صفر برای پرسپولیس تمام شد؛ نتیجه‌ای که پرسپولیس را به حضور در فینال نزدیک کرد.

دیدار برگشت دو تیم اول آبان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار