مهم ترین رسالت جوانان دانش آموز،صیانت از ارزش های انقلاب است

بیرجند (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مهم ترین وظیفه و رسالت دانش آموزان استان در حال حاضر درس خواندن، موقعیت شناسی، دشمن شناسی و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در سایه حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

کد مطلب: ۸۵۸۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین رسالت جوانان دانش آموز،صیانت از ارزش های انقلاب است

علی اصغر موسوی کیا سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که با رویکرد برنامه ریزی برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن روز استکبارستیزی در محل سالن جلسات اداره کل و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهارکرد: رهبری جهاد علمی بری ساختن ایرانی آباد بر مبنای آموزه های اصیل اسلامی ایرانی، مهم ترین وظیفه معلمین استان است.

وی؛ با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر توجه دانش آموزان به تحصیل، تهذیب و ورزش، تصریح کرد: این سه ویژگی لازمه ارتقای توانمندی های دانش آموزان استان در رسیدن به قله های موفقیت در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و کلید سلامت جسم و جان آنان به شمار می رود.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که این سه عامل از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری به شمار می رود، تأکید کرد: دانش آموزان خراسان جنوبی درتمام دوره زندگی از ابتدایی گرفته تا دانشگاه و همه ادوار زندگی باید این سه عامل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

موسوی کیا، با بیان این که دانش آموزان بهارستان علم و ادب باید با تحصیل جهاد گونه و با الگو قرار دادن شهدای علم و فن آوری به ویژه دانش آموز و معلمین شهید استان در راه تعالی و پیشرفت این خطه از میهن اسلامی مان تلاش کنند، اضافه کرد: پرورش دانش آموزان با الگو گیری از تربیت اسلامی و آموزه های غنی الهی بر رشد، تعالی و معرفت آنان نسبت به خود و جهان هستی می افزاید.

دبیر شورای آموزش و پرورش با اشاره به نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در بیش از 2 هزار و 700 آموزشگاه استان در یوم ا... 13 آبان، خاطر نشان کرد: روز 13 آبان در واقع نماد تقویت روحیه استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران است.

وی با اشاره به یاوه سرایی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل و نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، ادامه داد:در شرایط کنونی که تهددات آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب جنگ اقتصادی و فرهنگی ابعاد تازه تری به خود گرفته مردم و اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان مومن و ولایی استان با حضورر پرشور در مراسم استکبار ستیزی حماسه ای دیگر از جنس ولایت پذیری و مقاومت خلق می کنند.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که با همت دانش آموزان و فرهنگیان عبور از گردنه های سخت تحریم آسان می شود، یاد آور شد:13 آبان امسال با توجه به اقدام خصمانه آمریکا در خروج از موافقت نامه هسته ای و اعمال تحریم های جدید که دشمنی با جمهوری اسلامی به شیوه های مختلف در دستور کار قرار داده و هر روز بر دامنه اقدامات خصمانه خود می افزاید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار