با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان:

کانون فرهنگی و تربیتی خیرساز « زنده یاد حاج جلال فغفوری » در ناحیه یک زنجان افتتاح شد

زنجان (پانا)-با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان و همچنین سایر مسئولین، کانون فرهنگی و تربیتی خیرساز « زنده یاد حاج جلال فغفوری » در ناحیه یک زنجان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۸۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کانون فرهنگی و تربیتی خیرساز « زنده یاد حاج جلال فغفوری » در ناحیه یک زنجان افتتاح شد

کانون فرهنگی و تربیتی خیرساز زنده یاد حاج جلال فغفوری ناحیه یک استان زنجان همزمان با یک هزار و 700 پروژه کشوری و 85 پروژه در استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان ظهر امروز در آیین افتتاح کانون فرهنگی و تربیتی خیرساز زنده یاد فغفوری ناحیه یک اظهار کرد: امروز سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس یک هزار و 700 پروژه با 8 هزار کلاس درس به بهره‌برداری می‌رساند.

جهانگیر صفری سهم استان زنجان از پروژه‌های افتتاحی را 17 پروژه اعلام و اضافه کرد: این تعداد پروژه‌ها با 85 کلاس درس و 16 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می رسید.

وی با اشاره به اینکه از مجموع پروژه‌های افتتاحی سه پروژه ورزشی بوده است؛ خاطر نشان کرد: دو پروژه کانون فرهنگی و تربیتی نیز در زنجان افتتاح شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به مشخصات پروژه کانون فرهنگی و تربیتی خیرساز زنده یاد فغفوری استان زنجان عنوان کرد: این کانون با زیربنای 550 متر مربع و محوطه‌سازی یک هزار و 700 متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

صفری شاخص‌ترین پروژه افتتاحی در استان زنجان در این ایام را مدرسه توفیق «مطهری» اعلام و خاطر نشان کرد: این مدرسه با 18 کلاس درس؛ زیر بنای 4 هزار و 600 متر مربع و صرف 5 میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

وی با اشاره به خیرساز بودن پروژه مطهری بیان کرد: این سیزدهمین مدرسه احداثی توسط خیر نیک اندیش، مطهری در زنجان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار