سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

بیش از 3 میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده برای تجهیزات ورزشی مدارس

بیرجند(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 24 هزار قلم کالای ورزشی، بهداشتی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قالب کاروان پویایی، شادابی و سلامت به مدارس محروم و کم برخوردار استان ارسال شد که ارزشی بالغ بر 362 میلیون تومان دارد.

کد مطلب: ۸۵۸۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 3 میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده برای تجهیزات ورزشی مدارس

علی اصغر موسوی کیا سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در آیین بارگیری و ارسال این لوازم اظهار کرد: به منظور تجهیز مدارس استان به لوازم ورزشی و بهداشتی تعداد 10 هزار قلم کالای ورزشی، کالاهای بهداشتی، 4 هزار جلد کتاب راهنمای اولیا درباره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و 10 هزار جلدکتاب راهنمای والدین در درس تربیت بدنی ابتدایی به ارزش 350 میلیون تومان به مدارس استان ارسال شد.

وی، با بیان این که در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، افزون برآموزش مهارت‌های خواندن، حساب کردن و نوشتن بر ارتقای مهارت زیستن و حل مسئله نیز توجه می‌شود، تصریح کرد: لازمه فرایند تعلیم و تربیت فعال و پویا، وجود شور و نشاط، نیاز و جوشش و تلاش و پشتکار در همه ابعاد آن است.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به برخورداری بیش از 40 هزار دانش آموز مناطق محروم و روستایی استان از مزایای این اقلام عنوان کرد: در مرحله نخست نیز مبلغ یکصد میلیون تومان اعتبار سرانه ورزشی به حساب این مدارس واریز شده است.

موسوی کیا اضافه کرد: تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش ایجاب می‌کند که اداره امور مدارس مبتنی بر افزایش قدرت تصمیم گیری، استقلال نسبی، انعطاف پذیری و روش‌های غیر متمرکز و مشارکت جویانه باشد تا بتواند فضای عمومی مدرسه را پویا، پرنشاط و فعال نموده و توانمندی‌ها و خلاقیت‌های مدیران، معلمان و دانش آموزان را به خوبی شکوفا و متجلی سازد.

گفتنی است در کنار این لوازم بیش از 900 بسته کیف‌، لوازم التحریر و پوشاک اهدایی آستان قدس رضوی به ارزش 12 میلیون و 500 هزار تومان بین دانش‌آموزان محروم و نیازمند استان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار