انتقاد زهرا صدراعظم نوری از عملکرد شهرداری در تحقق بودجه غیرنقدی

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش درآمد و هزینه شهرداری تهران در تیرماه و مردادماه٩٧ واکنش نشان داد و انتقاد کرد.

کد مطلب: ۸۵۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد زهرا صدراعظم نوری از عملکرد شهرداری در تحقق بودجه غیرنقدی

زهرا صدراعظم نوری بعد از استماع گزارش حسن رسولی درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در تیرماه و مردادماه ٩٧ گفت: در بودجه سالانه شهرداری اعتبارات غیر نقد اختصاص داده می‌شود تا شهرداری بتواند برای تکمیل پروژه‌ها و برنامه‌های خود از آن استفاده کند و به اهداف مورد نظر در برنامه سالانه دست یابد.

وی افزود: بر اساس گزارشی که ارایه شد جذب اعتبارات غیرنقد بسیار پایین بوده است از ٤٠٠٠ هزار میلیارد تومان بودجه غیر نقد فقط ٢٠٠ میلیارد طی پنج ماه جذب شده است.

صدراعظم نوری با بیان اینکه اعلام شده است در مرداد ماه عملکرد غیر نقد ٦/٧٧ درصد است، گفت: این در حالی است که مناطق شهرداری تهران از طریق بودجه غیرنقد می‌توانند برای تکمیل پروژه‌های خود که در مرحله پیشرفت ۷۰/ ۸۰ درصدی هستند استفاده کنند.

وی تاکید کرد: باید برای تحقق و جذب بودجه غیرنقد سازوکاری اتخاذ شود در غیر این صورت با چنین رویه‌ای شهرداری هیچ‌گونه عملکردی در حوزه غیر نقد نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار