برگزاری جلسه گرامیداشت 13 آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد "دانش آموزان" را از ارکان اصلی، گرامیداشت 13 آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۸۵۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه گرامیداشت 13 آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان، ستاد گرامیداشت 13 آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز صبح دراداره کل آموزش و پرورش استان با حضور عباسعلی دانافر، مدیر کل آموزش و پرورش، علی سرداری معاون پرورشی فرهنگی اداره کل و مسئولان کمیته های دانش آموزی برگزار شد.

در ابتدا مسئولان کمیته ها، به ارائه نقطه نظرات خود در برگزاری چهلمین سالگرد و 13 آبان پرداختند.

علی سرداری ضمن تشکر از کمیته ها از آن ها خواستار شد تا از برنامه های تکراری پرهیز وبا روی آوردن به کارهای خلاقانه و جدید در تقویت برنامه کمک کرده و باعث جذابیت دانش آموزان در این راستا شوند.

معاون پرورشی فرهنگی افزود: اعضای ثابت ما در این راستا دانش آموزان هستند و با حضور آنان است که راهپیمایی شکوه مند تر برگزار می گردد.

عباسعلی دانافر در ادامه، آموزش و پرورش را مهمترین کمیته در برنامه 13 آبان و چهلمین سالگرد دانست و افزود: مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی شکل گیری هویت ایرانی اسلامی دانش آموزان است.

مدیر کل آموزش و پرورش بیان کرد: برنامه ی 13 آبان توسط دانش آموزان برگزار می شود زیرا دانش آموزان از ارکان اصلی این برنامه هستند.

وی با تکیه بر شعارشادی، نشاط و پویایی گفت: فعالیت های ورزشی از ارزش خاصی برخوردار هستند و در برگزاری برنامه های 13 آبان و چهلمین سالگرد از این فعالیت ورزشی استفاده نمائید.

دانافر در پایان مسئولیت پذیری و حمایت های مالی و اقتصادی را در روند بهتر انجام شدن 13 آبان و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مؤثر دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار