معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

شش هزار دانش آموز استان کردستان در کانون های دانش آموزی هلال احمر فعالیت می کنند

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از فعالیت 6 هزار دانش آموز دوره متوسطه اول استان در 60 مدرسه مجری طرح کانون های دانش آموزی هلال احمر خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شش هزار دانش آموز استان کردستان در کانون های دانش آموزی هلال احمر فعالیت می کنند

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در مراسم نمادین کانون های دانش آموزی هلال احمر که در مدرسه امام سجاد ( ع ) ناحیه دو سنندج با اعلام این خبر گفت : تحقق هدف کلان سند تحول در آموزش و پرورش در توجه و نگرش متعادل و متوازن به ساحت های شش گانه تربیتی است و این نگرش متعادل در گرو استفاده از تمام ظرفیت های درون و برون دستگاهی است.

وی ادامه داد: کانون های دانش آموزی هلال احمر ظرفیتی است که طی اجرای آن از توانمندی دانش آموزان با همکاری جمعیت هلال احمر در زمینه های آموزش های امداد، کمک های اولیه و استفاده از این مهارت ها در مواقع بحرانی استفاده می شود.

خوش گوار گفت: در سال تحصیلی 98-97 شش هزار دانش آموز دوره متوسطه اول در قالب 150 کانون دانش آموزی در مدارس استان فعالیت خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از طرح دادرس به عنوان یکی از طرح های مشترک آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر نام برد و گفت: در این طرح طی آموزش های لازم دانش آموزان در بخش کمک های اولیه، اسکان اضطراری، پناه گیری، اطفای حریق و حمل مصدوم آماده مواجه در شرایط سخت می باشند.

در این مراسم که باقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر و فرزی مشاور دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور داشتند، کانون دانش آموزی هلال احمر آموزشگاه امام سجاد به صورت نمادین افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار