رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری خبرداد:

مشارکت ۳۰واحدآموزشی شهرستان ری در طرح دادرس

شهرری(پانا)- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری بیان اینکه بیش از 30 مدرسه شهرستان ری در طرح 'دادرس' مشارکت دارند، گفت: دانش آموزان پایه هشتم به بالای شهرستان ری در 2 سال گذشته رتبه اول مسابقات این طرح را در استان کسب کرده و به مراحل کشوری راه یافته اند.

کد مطلب: ۸۵۸۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۳۰واحدآموزشی شهرستان ری در طرح  دادرس

احمد احمدی با بیان این مطلب ادامه داد: دانش آموزان در طرح دادرس کمک های اولیه، پناهگیری در زمان زلزله، اطفاء حریق را تمرین می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری با تاکید بر جذب داوطلب توسط هلال احمر ری در حوزه قیامدشت، شهرری، بوستان ولایت، مدارس و پایگاه های بسیج اظهار کرد:جمعیت جوانان هلال احمر در قالب طرح غنچه های هلال در مهد کودک ها و طرح دادرس در کانون های دانش آموزی پایه هشتم به بالا و کانون های دانشجویی اقدام به عضو گیری و آموزش امداد و نجات می کند.
احمدی با بیان اینکه جوانان عضو 22 ساعت کلاس حضوری و 40 ساعت کلاس غیر حضوری امداد را فرا گرفتند افزود: این آموزش ها شامل کمک های اولیه، شناخت علایم حیاتی، برخورد با شکستگی، خون ریزی و تنفس مصنوعی است.
وی یادآور شد: هدف اصلی جمعیت هلال احمر از آموزش جوانان تحقق شعار 'هر خانواده یک امدادگر است' تا بدین وسیله در مواقع حساس و بحرانی یک امدادگر در کنار خانواده ها باشد.

/خبرنگار: صبا صولتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار