رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان

یکهزار و 800 دانش آموز در مدارس استثنایی گلستان تحصیل می کنند

گرگان (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان از تحصیل یک هزار و 800 دانش آموز در مدارس استثنایی گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۸۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
یکهزار و 800 دانش آموز در مدارس استثنایی گلستان تحصیل می کنند

عباس خانعلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان، اظهار داشت: یکهزار و 800 دانش آموز در سال تحصیلی 98-97 در مدارس استثنایی استان نام نویسی کرده و خدمات آموزشی دریافت می کنند.

خانعلی ادامه داد: هفت گروه معلولیت شامل نابینا، ناشنوا، کم توان ذهنی، جسمی و حرکتی، اوتیسم، چند معلولیتی و اختلال در یادگیری در مدارس استثنایی گلستان پذیرش می شوند.
وی افزود: 30 مدرسه استثنایی و هفت مرکز درمان اختلال در یادگیری در گلستان به دانش آموزان استثنایی خدمات آموزشی ارائه می دهند.
رییس آموزش و پرورش استثنایی گلستان تصریح کرد: دانش آموزان استثنایی استان در تمام مقاطع تحصیلی از خدمات افزون بر 500 معلم و مشاور توانبخشی بهره می گیرند.
به گفته خانعلی، در این مدارس همه خدمات آموزشی و توانبخشی شامل بینایی سنجی، شنوایی، گفتاردرمانی، کاردرمانی و فیزیوتراپی ارائه می شود. وی اظهار داشت: خانعلی در ارتباط با سرویس رفت و آمد این دانش آموزان گفت: هزینه سرویس رفت و آمد دانش آموزان استثنایی استان با مشارکت دولت و خانواده ها تامین می شود. لازم به ذکر است، امسال همچنین 348 هزار دانش آموز و نوآموز در 2 هزار و 500 مدرسه عادی گلستان مشغول به تحصیل هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار