مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

داشتن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی رمز مرعوب نشدن ملت است

گرگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان گفت: داشتن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی رمز مرعوب نشدن ملت است.

کد مطلب: ۸۵۸۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
داشتن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی رمز مرعوب نشدن ملت است

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و نیز تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهیدان والا مقام از خانواده معزز شهید محمد امین اونق در شهرستان ترکمن و برادر جانباز حاج اسماعیل احمدی در شهرستان گرگان دیدار و تجلیل به عمل آورد.

گوهری راد پس از قرائت فاتحه و زنده داشتن یاد و خاطره شهید محمد امین اونق گفت: شهدا عزت ملت هستند و تا زمانی که روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در وجود ما باشد، دشمن با هیچ حربه و نقشه ای قادر به مرعوب و زمین گیر کردن ملت ما نخواهد بود. وی افزود: سعی ما بر این است تا فرهنگ جبهه و جنگ و دفاع مقدس را به همه ی مدارس اشاعه دهیم و نمی خواهیم تنها این فرهنگ در مدارس شاهد نمود و بروز داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در دیدار با جانباز حاج اسماعیل احمدی نیز گفت: آرامش امروز ما حاصل جانفشانی های شما دریادلان و صف شکنانی است که برای دفاع از ناموس و جان مردم قهرمان ایران، دلیرانه به میدان جنگ تاخته و با ایثارگری خود عشق را تفسیر و تعبیر کردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار