مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

ترمیم شهریه بیش از 600 مدرسه غیر دولتی

تهران (پانا) - مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش غیردولتی در جلسه شورای اداری اداره کل در ارائه گزارشی ازعملکرد ده ماهه فعالیت مدیریتی خود از تعیین شهریه بیش از 14800 مدرسه غیر دولتی از طریق سامانه شهریه و دریافت اطلاعات مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ترمیم شهریه بیش از 600 مدرسه غیر دولتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، مدیرکل مدارس غیردولتی گفت: «امسال از طریق سامانه شهریه و دریافت اطلاعات مدارس بیش از 14800 مدرسه غیر دولتی تعیین شهریه شدند.»

او ادامه داد: «از سیاست‌های سازمان مدارس غیر دولتی توجه به حمایت مشارکت‌کنندگان مدارس غیر دولتی در اقصی نقاط کشور به ویژه استان‌های کم‌برخوردار کشور بود. در این راستا در این سال با بررسی‌های به‌عمل آمده بیش از 600 واحد آموزشی که دارای شهریه‌های پایین و غیر منطقی بودند و بعضا شهریه‌هایی با مبالغ 800 هزار تومان تا یک میلیون تومان داشتند مورد توجه قرار گرفتند.»

طهرانیان افزود: «با بررسی بیشتر کارشناسان در سال آینده باید شهریه بیش از 2000 مدرسه که به دلیل تعیین رقم‌های پایین در سال‌های گذشته با مشکل مواجه هستند ترمیم شود.»

مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به ارتقا و آموزش کارکنان مدارس غیر دولتی و فراهم کردن زمینه آموزش‌های مجازی اشاره کرد و از آموزش بیش از 50 هزار نفر از معلمان و آموزش بیش از 4 میلیون و دویست هزار نفر ساعت آموزش خبر داد.

او ایجاد سامانه‌های متعدد و به‌ویژه سامانه فعالیت‌های غیردرسی با رویکرد مهارت‌محوری در مدارس غیردولتی و ایجاد زمینه اجرایی شدن طرح ایران مهارت در مدارس متوسطه اول غیردولتی را را از اقدامات موثر در فرایند کیفی‌سازی مدارس اعلام کرد.

طهرانیان با تشکر از حمایت‌های ریاست سازمان و همکاری‌های موثر کارشناسان اداره کل و استان‌ها و مناطق و همچنین همراهی‌های موثر شوراهای هماهنگی موسسان در کشور از ارائه درخواست بازنشستگی خود خبر داد و ضرورت حضور نیروهای جوان و خلاق در عرصه مدیریتی را امری مهم و لازم دانست.

مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش تاسیس موسسه‌ای برای ایجاد مسابقات دانش‌آموزی با رویکرد بین‌المللی در کشور ایران را از آخرین ایده‌های خود عنوان و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان آموزش وپرورش و موسسان این مهم نیز اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار