معاون اقتصادی استاندار: مدیران همە توان خود را صرف حمایت از تولید و اشتغال کنند

سنندج(پانا)-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواست همە توان خود را صرف حمایت از رونق تولید و افزایش اشتغال کنند.

کد مطلب: ۸۵۸۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون اقتصادی استاندار: مدیران همە توان خود را صرف حمایت از تولید و اشتغال کنند

حسین فیروزی معاون اقتصادی استاندار کردستان در هفتاد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان به شرایط اقتصادی حاکم برکشور اشاره کرد و گفت: لازم است در این شرایط مدیران با روش ها و رویگردهای جدید در مسیر رونق تولید و افزایش اشتغال حرکت کنند.

وی پویا شدن واحدهای تولیدی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی را راهی برای کم کردن اتکا به فروش نفت ارزیابی کرد و گفت: کم کردن موانع تولید،دقیقا حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی است.

فیروزی با بیان اینکه در شرایط موجود همه مسئولیت داریم قهرمانانه در این نبرد اقتصادی مشارکت داشته باشم اظهار کرد: فاصله میان ادارات ما زیاد است و باید ادارات با بهره‌گیری از الگوهای جدید این فاصله راکم و بسترساز حرکت‌های نو در اقتصاد و تولید باشند.

معاون اقتصادی استاندار کردستان به نقش مهم و حیاتی بانک‌ها در رونق تولید و افزایش اشتغال نیز گریزی زد و گفت: اگر یک واحد تولیدی نیازمند حمایت بود بانک‌ها باید سریعا برای حمایت و رفع مشکلات اقدام و مکاتبات لازم را با مرکز داشته باشند و هیچ موضوعی را به زمان بعد موکول نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار