با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش

۱۷۰۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور افتتاح شد

تهران (پانا) - مراسم افتتاح رسمی هم‌زمان ۱۷۰۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی صبح امروز به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۷۰۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور افتتاح شد

آئین افتتاح هم‌زمان و متمرکز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی صبح امروز از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری و سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم همچنین مهرالله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، معاونان وزیر آموزش و پرورش، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز، استاندار تهران و تعدادی از مدیران آموزش و پرورش شهر تهران هم حضور داشتند.

آئین افتتاح ۱۷۰۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در مدرسه فرزانه ۳ شهر تهران برگزار شد.

این فضاها شامل ١٥٠٩ فضای آموزشی، ٨٣ فضای ورزشی (شامل 67 سالن و 16 استخر)، ١٠٨ فضای فرهنگی، ۸۰۰۰ کلاس درس با حدود یک میلیون مترمربع زیر بنا است که کل اعتبار هزینه شده در آنان ١٤٥٠میلیارد تومان است.

همچنین ١١٤ میلیارد تومان برای احداث فضای ورزشی، ٨٤ میلیارد تومان برای فضای فرهنگی و ١٢٥٢میلیارد تومان برای فضای آموزشی صرف شده که جمعا ١٤٥٠میلیارد تومان هزینه شده است.

در پایان این مراسم از خیر سازنده مدرسه فرزانه ۳ به نمایندگی از خیران حاضر در این مراسم از سوی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش تقدیر شد و مجری برنامه هم اعلام کرد که سیدمحمد بطحایی هم خود از خیران است و در کنارک در سیستان و بلوچستان یک مدرسه کپری را به یک مدرسه نوساز در شان دانش‌آموزان تبدیل کرده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار