رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد

لزوم آشنایی گسترده‌تر طلاب با عرصه‌های مختلف تبلیغی

قم (پانا)- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برخی از طلابی که از حوزه‌های علمیه خارج می‌شوند توانایی‌های لازم را در عرصه تبلیغ ندارند چراکه مخاطبان امروزی نیازها و انتظارات بسیاری از حوزویان دارند به همین علت باید در عرصه تبلیغی برای طلاب کارهای گسترده‌تری صورت گیرد تا این افراد به قله‌های مورد نظر برسند.

کد مطلب: ۸۵۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم آشنایی گسترده‌تر طلاب با عرصه‌های مختلف تبلیغی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی رسالت‌های سنگینی را برعهده گرفته است، اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بتوانیم این رسالت‌ها را به شیوه مطلوب دنبال کنیم و به خواسته‌های رهبر انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

وی اضافه کرد: برخی از طلابی که از حوزه‌های علمیه خارج می‌شوند توانایی‌های لازم را در عرصه تبلیغ ندارند چراکه مخاطبان امروزی نیازها و انتظارات بسیاری از حوزویان دارند به همین علت باید در عرصه تبلیغی برای طلاب کارهای گسترده‌تری صورت گیرد تا این افراد به قله‌های مورد نظر برسند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر میان نهادها و مراکز حوزوی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تحقق این هدف بتوانیم بهرمندی جامعه را از خروجی‌های حوزه بیشتر کنیم.

وی از قم به‌عنوان گنجینه ای کم‌نظیر نام برد و ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی باید بهره‌مندی بیشتری از شهر مقدس قم داشته باشد چراکه این شهر از ظرفیت مراجع تقلید، حرم مطهر و حوزه‌های علمیه برخوردار است و در این راستا نیز باید ساز و کارهای مشخصی برای افزایش تعاملات با مجموعه‌های مختلف در قم از جمله حرم مطهر تعریف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار