دیدار مسئولین شهرری با خانواده شهدای آتش نشان

شهرری( پانا)- به مناسبت روز آتش نشان معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه رئیس فراکسیون امید مجلس و نماینده مجلس شورای اسلامی، عضو شورای اسلامی شهر تهران ری و تجریش، بخشدارمرکزی و شهردار باقرشهر با حضور در منزل شهید آتش نشان بهنام میرزاخانی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو نمودند.

کد مطلب: ۸۵۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولین شهرری با خانواده شهدای آتش نشان

هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه محمد رضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس و دکتر علیجانی نماینده مجلس شورای اسلامی، خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران ری و تجریش، بخشدارمرکزی و شهردار باقرشهر با حضور در منزل شهید آتش نشان بهنام میرزاخانی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو نمودند.

جمالی پور فرماندار ری با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا و به ویژه شهدای آتش نشان خاطر نشان کرد: جایگاه رفیع شهدا به واسطه از جان گذشتگی و رشادت هایی که از خود به نمایش می گذارند قابل توجه است و شهدای آتشنشان نیز همتراز و در راستای حفظ ناموس ایرانی و سرمایه های گرانقدر وطن اسلامی از جان خود می گذرند و دل به آتش می زنند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تجلیل از این دلاوری ها ادامه داد: باورها و ارزش های این عزیزان در جامعه اسلامی جاری و ساری بوده و وظیفه همه مسئولین اینست که ضمن ارج نهادن به این ارزش ها بتوانند ایثار و فداکاری شهدا را به نسل های بعدی انقلاب منتقل کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار