در گفت‌وگو با پانا

ذوالفقارنسب: پرسپولیس مقابل السد هوشمندانه بازی کند فینالیست لیگ قهرمانان خواهد شد

تهران (پانا) – پیشکسوت پرسپولیس معتقد است با غیبت 3 بازیکن اصلی و همچنین برانکو در دیدار رفت مقابل السد، کار پرسپولیس برای موفقیت سخت است اما اگر بازیکنان حاضر در زمین هوشمندانه بازی کنند این تیم توانایی فینالیست شدن در لیگ قهرمانان را دارد.

کد مطلب: ۸۵۸۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ذوالفقارنسب: پرسپولیس مقابل السد هوشمندانه بازی کند فینالیست لیگ قهرمانان خواهد شد

پرسپولیس که با نمایشی رویایی و عبور از سد الدحیل، قهرمان لیگ ستارگان قطر، توانست راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود، امروز باید در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی در حالی مهمان السد دیگر تیم قطری باشد که برای این بازی برانکو ایوانکوویچ، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری را به علت محرومیت و حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه را به علت مصدومیت در اختیار ندارد تا کار قهرمان ایران در بازی رفت سخت‌تر از وضع عادی باشد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا درباره بازی پرسپولیس مقابل السد در قطر گفت: بازی خیلی سخت و حساسی پیش روی تیم پرسپولیس است، اما من فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها بتوانند از پس این بازی بربیایند. حضور یک تیم ایرانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعتبار فوتبال ما را بالا برده است و امیدوارم امشب بازیکنان نمایش قابل قبولی داشته باشند.

وی ادامه داد: در این بازی پرسپولیس متاسفانه با اتفاقات ناگواری مواجه شده است. غیبت محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا و از آن طرف مصدومیت حسین ماهینی و از همه بدتر نبود برانکو در کنار زمین شرایط را برای این تیم سخت کرده است و امیدوارم جایگزین‌های این بازیکنان به خوبی از پس این بازی بربیایند. حضور برانکو در کنار زمین می‌توانست استرس بازیکنان را کم کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نقاط ضعف این تیم گفت: به نظرم در بازی امروز مهم‌ترین نقطه ضعف پرسپولیس غیبت بازیکنان کلیدی این تیم و نبود برانکوست البته پرسپولیس خط دفاعی خوبی دارد و امیدوارم امروز از پس این تیم قدرتمند بر بیایند.السد یکی از تیم‌های قدرتمند و البته پرهزینه لیگ قهرمانان آسیاست.

ذوالفقار نسب در پایان اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی باید تمام تلاش خودش را بکند که گل نخورد. اگر آنها هوشمندانه بازی کنند می‌توانند فینال لیگ قهرمانان آسیا را ببینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار