معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری :

پرورش انسان های متعادل و رشد یافته از جمله اهداف مهم آموزش وپرورش است

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در نشست هم اندیشی مشاورین مدارس منطقه گفت: پرورش انسان های متعادل و رشد یافته از جمله اهداف مهم آموزش وپرورش میباشد وبرای تحقق این امر هماهنگی و همفکری دو نهاد خانه و مدرسه ضروری است.

کد مطلب: ۸۵۸۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پرورش انسان های متعادل و رشد یافته از جمله اهداف مهم آموزش وپرورش است

رحمت الله قاسمی پور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران امر مشاوره و هدایت تحصیلی و شغلی در سطوح مختلف منطقه اظهار کرد: از دیرباز یکی از پرسش های بنیادین در موضوع تعیین جایگاه مشاوره در سطح مدارس این سوال بوده که چه کسی می تواند جایگاه اصلی مشاورین در مدارس را تعیین کند.

وی در ادامه افزود:رویکرد نوین مشاوره در مدارس از نگاه منفعل به فعال تغییر پیدا کرده و اینکه مشاوربن در مدارس در دفتر بنشینند و منتظر مراجعه دانش آموزان و اولیاء آن ها باشندو یکی از چالش های آسیب زای بحث مشاوره در مدارس است.

قاسمی پور گفت:پرورش انسان های متعادل ورشد یافته ازجمله اهداف مهم آموزش و پرورش میباشد که برای تحقق این امر هماهنگی و همفکری دو نهاد خانه و مدرسه ضروری است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تاکید کرد: خانواده هایی می توانند دوش به دوش آموزش و پرورش رسالت تربیتی خویش را بهتر انجام دهند که خود از سلامت و تعادل و فرهنگ تربیتی صحیح برخوردار باشند وبدیهی است خانواده ها به دلیل عوامل درون سیستمی و برون سیستمی با مشکلاتی روبرو بوده و کمک به خانواده ها از سوی مشاورین مدارس یکی دیگر از رسالت های مهمی است که بر دوش مشاورین مدارس قرار دارد.

قاسمی پورر با توجه به ضرورت برگزاری جلسات مختلف آموزش خانواده در مدارس تصریح کرد:کیفیت بخشی و به روز رسانی مباحث آموزش خانواده را یکی از نیازهای اساسی بحث مشاوره در مدارس میباشد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار