آمریکا حمله موشکی ایران را به تروریست ها درسوریه تائید کرد

تهران (پانا) -– خبرگزاری اسوشیتدپرس روز دوشنبه گزارش داد: فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا تائید کرده است که نیروهای ایران بدون اعلام قبلی به بخش شرقی رود فرات در سوریه حمله کرده اند.

کد مطلب: ۸۵۸۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا حمله موشکی ایران را به تروریست ها درسوریه تائید کرد

به گزارش ایرنا، سرهنگ «شان رایان» از نیروی زمینی ارتش آمریکا و سخنگوی ائتلاف به فرماندهی آمریکا علیه داعش گفت: این ائتلاف هنوز خسارت های احتمالی وارد شده را بررسی می کند، اما هیچ یک از نیروهای این ائتلاف در معرض خطر قرار ندارند.

این در حالیست که شبکه تلویزیونی فرانس 24 در باره حمله تلافی جویانه موشکی سپاه پاسداران به مقر سرکردگان جنایت تروریستی در اهواز در سوریه گزارش داد: ایران قبل از این حمله، دولت سوریه را مطلع کرده بود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای با اعلام هدف قرار دادن پایگاه سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با 6 فروند موشک بالستیک زمین به زمین در نخستین ساعات بامداد امروز (دوشنبه) توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه، تاکید کرد: امنیت ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت ازمیهن اسلامی و تامین امنیت و آرامش مردم عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و مشت آهنین خود را همچنان مهیای پاسخ قاطع و کوبنده به هر گونه شرارت و شیطنت دشمنان قرار خواهد داد.

پنج عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به الاحوازیه روز شنبه 31 شهریورماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشش لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند که در نتیجه 24 تن شامل چند غیرنظامی شهید و 69 تن دیگر مجروح شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار